چرا بز های کوهی اینطوری هستند؟ چرا بز های کوهی اینطوری هستند؟
سرگرمی در سیاره مریخ
تاریخ : یک شنبه 6 مرداد 1392
نویسنده : علی دولت آبادی

چرا بز های کوهی اینطوری هستند؟

کارتونی زیبا ساخت ایران .این کارتون بسیار خنده دار است.این کارتون یک گوینده دارد و در رابطه با رفتار ها و کارهای این بز های کوهی صحبت می کند.حتما دانلودش کنید.

برای دانلود نیاز به پسورد است.

پسورد:merrikh

برای دانلود بر روی عکس زیر کلیک کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: چرا بز های کوهی اینطوری هستند؟ ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1392/5/6/7 - - گفته است :
راحتترین راه برای کسب درآمدی مطمئن

<-CommentGAvator->
armin در تاریخ : 1392/5/6/7 - - گفته است :
سلام میخوای پول در بیاری؟ بدو تا دیر نشده ثبت نام کن ... من خودم 2 بار دریافتی داشتم 2تا سایته یکی توش مطلب مفید شبیه همین مطالبی که تو وبلاگت میزاری و با بازدید از مطالبت که به طور خودکار از طرف سایت انجام میشه و با بازدید از مطالب دیگران پول در میاری توضیحات بیشتر تو وبم و سایت دوم با بازدید از دیگر سایت ها یا کلیک روی گوگل پلاس و یا لایک فیس بوک ؛ و حتی میتونی وبتو برا بازدید بزاری نمیخواد پول بدی ها با امتیازات وبتو شارژ میکنی ... برادر شاید تو 2 یا 3 ماه اول اونچنان نتونی پول خوبی در بیاری اما با گذاشتن مطالب بیشتر بعدها حتی اگه فعالیتت کم بشه با بازدید از مطالبت که باید زیادشون کنی پولات جمع میشه ... من نگفتم راه 100 ساله رو بیا 1 شبه طی کن هر چیزی زحمت میخواد بیل گیتس هم یه شبه پولدار نشده ، درظمن هر سئوالی داشتی من کمکت میکنم بیا تو وبم مطالبو خوب بخون ثبت نام کن و فعالیتتو شروع کن بعد هر کمکی یا سئوالی داشتی من در خدمتتم... زود بیا منتظرم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید